言渁

圈地自嗨 | 墙头众多 | 拍照修图的

【日常吸珍
【感谢并安利CP的翻译:@Morilas❁

The thought of you is consuming me, wherever I am, whatever I do
你的思绪让我迷茫,无论我身处何方,无论我在做何事

I will be the dark if you were the star,
若你如明星,我定是那无边无际的黑暗
Hugging you tight and shining you in night
我愿做温柔拥抱你的良夜,只为看你闪烁发光
And you are, you are my only light,
你可知,你是我生命中唯一的光
My poetic soul will die if you deny.
若你拒绝我,便是扼杀了一颗诗人般浪漫而伤感的心
This will be my last song if you think I lie
若你认为我说谎,那么这就是我的天鹅绝唱

Your function, Your enchanting waist, Your unmake-up faces,
你无法比拟的作用,你妩媚迷人的腰肢,你不加修饰的素颜
Your fear, Your brave,
你的恐惧,你的勇气
Your reality, Your dreams, Your illusion,
你的现实,你的理想,你的幻梦
Your joy, Your pain,
你的喜悦,你的痛苦
Your soul,Your spirit
你的灵魂,你的精神
your sad fucking distance
而你的悲伤让这一切遥不可及
The thought of you is consuming me
你的思绪让我迷茫
It was never mine
这些从未被我所有
It was never be
是的,永远不会
The thought of you
你迷一样的思绪
Is consuming me
剪不断,理还乱

From a distance I see your face
远隔千山万水我瞥见你的容颜
I wonder what power can hold my heart so tide
我好奇:究竟是何种神秘的力量将我的心紧紧束缚?
Leave me breathless
让我屏息凝神
Cut my spirit into pieces
让我心如刀绞
When the stars turn out to be no more shiny
当漫天星辰不再闪耀
You being the one can forever touch me
你成为了那个能拨动我的心弦的人
You being so fascinating
你如此迷人
I wonder if you know you owe me eternity
我好奇:你可知,你亏欠我一段永恒的情

评论(3)

热度(25)